onsdag 20 april 2011

Vincents vimplar.


Såhär blev vimplarna jag sydde i fredagskväll. Kunde inte riktigt hålla mig....Ni vet ju hur det är, det kliar i fingrarna och man bara MÅSTE. ;) Med facit i hand skulle jag satt de tätare och tydligen trodde jag att lillemans rum var 7 meter långt för det var ungefär så lång jag gjorde skapelsen. Ögonmått som en mullvad.

Vincent blev jätteglad och säger varje kväll -Titta så fint jag har fått! Då blir modershjärtat varmt. Men jag vet ju att det inte räcker med en liten vimpel för att skänka innerlig glädje till det lilla livet så länge till. Glädjen är ju densamma oavsett ålder men föremålet förändras. Till det dyrare ska jag säga. Det som nu är en vimpel kräver en ny X-box konsol eller liknande om 10 år....

Ni visste väl att det senaste inom heminredning är att skippa taklisterna? Bara för att få den där bohemiska & ruffa känslan som är så härlig och avslappnad. Den stilen anammar den här trendiga familjen. ;)

Ha en go kväll vänner!
Jag ska sätta in ett bröd i ugnen och hoppas på mirakel. Wish me luck (innehar OS-guld i grenen sämsta bagerska).

Kram-
h.

 

Inga kommentarer: