fredag 8 april 2011

Fredagsmys

Mr Singer, linnetyg, krita, måttband och ett glas rött. Härliga fredag!

Tyvärr har det varit tyst här på bloggen under veckan. Livet har haft fullt upp att hänga med i kalenderns speed. På jobbet har jag läst en kurs i multivariat statistik. Jaha, det låter svårt tänker ni? Då kan jag säga att det inte bara LÅTER svårt. Det ÄR svårt. Som f*n. Men säkert väldigt användbart i mitt yrke så det är bara att fortsätta gräva ner sig i x- och y-matriser... Destå roligare var att fira stora sonen som fyllde 12 år i början på veckan. Tiden flyger minst sagt.

Här är det fredagsmys med Mr Singer som gäller. Imorgon ska ni få se vad vi skapar för fint. Han & jag.


Ha en mysig kväll alla ni härliga 
fredags-fräckisar!

Kram- h.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Modigt med vin bredvid symaskinen.
Trots att jag syr massor kan man ju lätt bli lite frustrerad när symaskinen är igång och man kan bli lite yvig i rörelserna...
Helen

24seven by [bo:bakk] sa...

Living on the edge vet du Helen. ;)

Ha en trevlig lördagkväll!